"spa-dag"

igårkväll var det meningen att jag skulle jobba med black-jacken men när jag kom till stället var det stängt!!??
skitstörigt var det... ringde chefen och hon sa att de hade gjort så förra fredagen också och hon skulle prata med dom så jag fick cykla hem igen men chefen sa att jag skulle få betalt ändå, skönt det iaf

så jag bokade tvätt-tid idag kl 8 för jag tänkte att jag kom i säng i så god tid att jag kunde passa på då, skit tänkte jag sen idag när jag vaknade halv tolv! :( så det får bli tvätt imorgon som det var planerat från början..

idag har jag scrubbat, duschat, inpackning, ansiktsmask, smörjning, filning och brynfärgning... känns skönt att vara helt ren... och jag lagade lite middag också så att man har lunchlåda 2 dagar iaf, spagetti och köttbullar i stark tomatsås, gott faktiskt :)

nej on with the day....


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

vill se bild på dig ju! =)

2010-05-16 @ 18:17:47
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0