ingen bra bloggerska

märker att det är stor skillnad på när man har jobb att göra och när man har tid att surfa och blogga hehe

men jag har ju faktiskt dator hemma också så behöver ju inte bara blogga från jobb hehe även om jag tycker det är enklare... men it´s all good hehe

nu sitter man och tittar på ett av favoritprogrammen; top model och väntar på att tvätten ska torka nere i tvättstugan... snart blir det ally mcbeal och sedan sängen... rolig är jag som bara tittar på massa re-runs på TV4 kanalerna, ally mcbeal och Huset fullt, oh yes I'm a big nerd haha men Huset fullt! är en riktigt bra serie och jag kommer ihåg att jag och syrran satt som klistrade framför den serien när vi var små, tror att den också gav oss lite av våra goda moral :) och jag tyckte "DJ"var så häftig i sina kläder, riktigt tidigt 90-tal haha



beställt vinterjacka också, nu är det så pass kallt att jag inte klarar mig med fleecen längre... hoppas att den blir snygg på mig *håller tummarna* orkar inte leta längre...
blev denna, inte så märkvärdig men fin ändå:


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Snygg jacka! Blir nog fin på dig! =) Ses snart!

Kram!

2010-11-09 @ 14:15:45
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Vad söt av dig! Saknat dig med! =)

Det var jätte gott, smakade exakt som det vi drack fast inte lika krämigt då det inte går att få upp det genom att vispa. Kanske skulle prova med en mixer? =/

Hmm ska nog önska mig en espresso maskin så man kan göra riktigt! =) Hmm... ska försöka önska mig det av sambon! =)

Kram!

2010-11-10 @ 15:06:02
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh tack för tipset! Om jag inte får vad jag önskar mig så köper jag en sån. =) Funkar nog det också!

Är ju billigare med en sån. =)

2010-11-10 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0