Hurra Hurra Hurra för bästa lillasystern..

som fyllde år igår :) jag fick fira henne igår hemma hos mig. vi beställde hem Kina-mat i massor, jag bakade en marängtårta med hallon-granatäpplesylt, vaniljkräm och vispadgrädde med riven choklad i, dekorerade den med björnbär och jordgubbar i form av ett hjärta och vanlig vispad grädde. den blev lite misslyckad i och med att jag fick lägga all fyllning på samma lager men den blev ändå någorlunda som jag tänkt mig, lite vääääl söt men vad ska man göra hehe som tur var gillade födelsedagsbarnets man och svåger den mycket så dom åt upp typ halva tårtan på kvällen när de kom på besök :D

kajsa fick sina presenter som jag fixat till henne och hon blev jätteglad som tur är :)
kajsas reaktion kan du läsa här

sen sov barnen och syster över hos mig. adam låg fastklibbad på mig i början men sen när han somnat så knuffade jag på honom lite så jag fick min space haha det är så roligt att han är så kelen fortfarande trots att han är så stor, Mostis stora pojke :) (han som klarade sista bossen på Super Mario Bros Wii också!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0