oj oj oj

vilken tid som gått sedan jag sist var här och uppdaterade min blogg... känns som om man kanske borde lägga ner helt för det är liksom inte samma sak längre som innan när man jobbade på kundtjänst...

nåja ett tag till får den existera... man vill ju vara superbloggare eller ingenting alls känns det som..


nå vad har hänt i mitt liv sedan sist då... ja inte mycket.. gick ner i vikt och jag sedan upp lite i vikt igen men nu försöker jag gå ner igen... hade värsta svackveckan när jag blev sjuk och sedan bara var allmänt trött så då gick allt åt h-lvete. sen har jag varit lite dålig på att gå på mitt Attract promenadband men nu har man hittat lite intervallprogram på den som gör den lite roligare så får skärpa mig med det med



häääärligt väder idag, min favoritväderlek om man kan säga så.. blå himmel, sol och kyligt... kanske lite för blåsigt men det har jag inte känt av.. och jobb går utmärkt nu .. vi har fått så bra hjälp att vi nu är ikapp oss själva igen... något som dock sotar ner det hela var att jag hade mitt lönesamtal och jag fick inte riktigt så mycket som jag hade velat ha men men det blir en liten sporr att man måste söka sig vidare... är inne lite på AMS och andra jobbmotorer och försöker hitta ngt roligt.. helst hade jag velat jobba halvtid och plugga halvtid men det känns inte som det finns något som passar till det just nu men man får försöka leta vidare... man är ju lite i en sådan situation nu att det känns som om man stannar så stannar man för gott eller så får man gå en annan väg..

ja det är lite sånt som snurrar i mitt huvud just nu.. är lite avis på min kompis som jobbar här som ska ut och jobba som reseledare i sommar... vilket jobb det är ändå och pengar tjänar man tydligen på det med... hade varit roligt men tyvärr är jag inte tillräckligt trevlig för att kunna underhålla gäster en hel bussresa hehe :)

nej man borde verkligen sitta ner och brainstorma och komma på vad det är man vill göra..

trodde det skulle bli Småland till helgen och passa systerns barn men hon har ännu inte hört av sig så det känns inte som om det blir något av med det... får se om hon ringer ikväll...


nej nu ska jag ta mig från jobb och kanske svänga inom utförsäljningen av tyger vid triangeln.. me like!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Kul att se att du bloggar lite. =) Här är det fullt ös med köksrenoveringen!

kram

2011-02-10 @ 12:50:41
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0