snart hemfärd...

eller först ska jag hämta ut mina biljetter till Mack comedy festival som jag ska gå på med syster Linda i mitten av februari, ska bli skitkul att se Johan Glans live :) wee längtar!




sen ska jag och arbetskollegan ut på hemlig jakt... sen ska man bara hem och fixa lunchlådorna, tänkte göra mager rotfruktsgratäng med kyckling till och en mager pastarätt med lax och spenat... får se vad det väl blir när man asat sig hem... sen ska jag inviga nya promenadbandet ikväll tänkte jag.. fick hem det i fredags men sen har jag haft fullt upp hela helgen men städning och storstädning osv så har inte hunnit testa det än.. sen hjälpte det inte att det tog ca 1 timme att få själva bandet rakt på maskinen :P hehe

hittade brev från mamma när jag sorterade i mina minnessaker, jag har aldrig tänkt på det innan men brevet är skrivet 1 månad innan hon gick bort :( i brevet skriver hon att det är bra att jag trivs i den stödfamiljen vi bodde i stundtals för att den familjen skulle få ta hand om oss om inte Pappa kunde. hon skriver i brevet att hon hoppas på att hon kommer leva tills vi iaf är stora  och har flyttat hemifrån. det som känns värst i brevet är hur hon skriver att hon börjar må bättre och att hon hoppas att det håller i sig... det är så hemskt hur hon blev tvungen att lämna oss.... :( jag och syster har pratat i helgen om mammas bortgång, hur vi hela tiden känt att det är synd om oss som fick uppleva den förlusten så tidigt i vårt liv men egentligen har man aldrig tänkt på hur hemskt det måste varit för henne att veta att hon måste lämna sina barn och inte vara med i deras framtid... hon var en riktig kämpe men tyvärr vann cancern :(..



Älskar dig mamma, du finns alltid i mitt hjärta och i mina tankar!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

men gud får tårar. Håller emot för att inte börja lipa. Jag kn verkligen sätta sig in i alla känslor. Och fy fan vad sorgligt.

Det som du sa att din mamma måste ha känt. Jag känner redan att jag är rädd att det ska hända mig nått så jag inte får se Isak växa upp. =(

kramar

2011-01-12 @ 20:30:45
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0