wii fit is the devil!

igår provade jag wii fit för första gången, jag har haft "spelet" sedan ett år tillbaka men aldrig provat det innan man har ju hellre spelat mario och sånt :) iaf igår beslöt jag och syrran att vi skulle göra en wii aktivitet, tyvärr var skivan wii sports sönder så vi beslöt oss för att prova wii fit...
och den mätte en och vägde en och kollade ens balans etc... sen förvandlades man till en tjockis gubbe och blev tilldelat sin wii fit age, sin kroppsålder enligt deras tester och jag blev..........

34år!!!!! (= plus 7 år av min egentliga ålder!)

vad tusan, jag som känner mig så ung och frisk... men nej jag kan tydligen inte ens stå stilla så ja det var en väckarklocka att man verkligen får ta tag i sig själv... ska bli kul sen att se om man förändras i spelet allteftersom man förhoppningsvis blir lite mer vältränad och kanske lite lättare...


ja iaf har du dålig självkänsla borde du inte prova detta mobbnings och förnedringsspel hehe :)

lunchtime = wokade grönsaker med fullkornsnudlar, slurp!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja eftersom jag kan smitta 2 dagar efter jag känner mig frisk så lär jag smitta hela helgen. =(

Fast sambon har klarat sig. Blir förvånad men jag är noga med hygienen och skrubbar hela toan efter mig. =)

Men vi får ta en träffa snart, vi kan ju höras närmre nästa helg kanske. =)

Kram

2011-01-13 @ 12:51:22
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: tiidan.jimsroad.com

Hej Snygging=)

Va duktig du är=)

Kram Från Frida

2011-01-24 @ 21:14:44
URL: http://tiidan.jimsroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0