shaka loss...

har halvt bestämt mig för att shaka i 4 veckor för att förlora min värsta övervikt, blir så inspirerad av min kompis Paula som gått ner 10kg nu och en annan bekant har gått ner 11 kg på pulverdiet... kan dom så kan jag... det är skittråkigt att shaka men tänker man bara positivt och tänker att det är 4 veckor av sitt långa liv så är det absolut genomförbart... sen när man blivit av med värsta belastningen så känner man sig finare och mer motiverad och då fortsätta på det hälsospår som jag varit på hittills men som gått alldeles för långsamt för min smak... har iofs haft mina utsvävningar men det känns som om det blir lättare nu när det är vår i luften..


ja ... jag ska nog göra ett försök, ett bra sådant!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja klart det måste vi! Insåg hur mycket jag saknat dig när du var här! :-)

Kram!

2011-03-05 @ 00:09:36
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jag ska fan shaka loss när jag ammat färdigt! Yes indeed! =D

2011-03-05 @ 00:10:55
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0