över..

Då var den studentfesten över, det var kul men det var ju inte den röjigaste studentfesten jag varit på precis hehe :) nej men det var roligt att träffa familjen, äta gott och dricka lite vin :)

Jag missade tåget hem så fick sova över, inte vad jag hade planerat men det blev ganska kul ändå.. på lördagen lekte jag lite med barnen och sen var vi på veteranutsällning i Folkets Park, alla amerikanarbilar påminde mig iofs bara om R eftersom det är hans stora intresse men men får vänja mig vid att saker ger flashbacks..

Foto: Amerikanare i Höganäs minsann :)

sen resten av helgen har jag bara varit med min älskade lillasyster och hennes barn... köpte söta fotbollskläder till barnen så nu ser dom ut som det fotbollslaget de är :)


angående R är jag redan ganska trött på honom.. han har ju messat varje natt nu när han varít på Sweden Rock men de smsen slutade ju i samband med att han kom hem och blev ett rövhål eller en toffel, lika illa vilket som, igen.. nu bryr jag mig faktiskt inte längre.. Jag har fått svar på varför han dumpade mig och i slutändan tror jag det är han som kommer ångra sig, vem startar en familj med någon man bara känt i 2 månader och som antagligen kanske bara var ett one-night-stand.. man kan inte tvinga fram känslor - trust me, I know..

well all lycka till dom...

2 dagar kvar och sen börjar shake- och träningskuren Arne för mig, ska hålla på i minst 3 veckor tänkte jag iaf så får vi hoppas det går bra, är riktigt taggad och hoppas på att gå ner iaf 6 kg *hoppas, hoppas* :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0