student

Ja då var det dags för student igen, hatar studenttider i Malmö, det blir för långdraget med en veckas visslande och skrikandes, annars tycker jag det är roligt med student för jag minns tillbaka på min egen som var så himla rolig, det jag minns dvs.  :)

Så idag så fort jag är klar på jobb ska jag iväg och fira systerdotterns student i Höganäs, är inte alls sugen på att besöka Höganäs men om man har tur kanske man träffar på exet där som tycker jag är så läcker att han drar mig med hem haha :)
Tror inte det var bra att R satte igång min sexualtitet igen efter några års dvala haha
Han hade skickat mess inatt igen så när jag vaknade fick jag ytterligare bekräftelse på att det inte hade med mig att göra utan att han har haft några av sina bästa stunder med mig och att han hoppades att jag skulle få det bra och att vi skulle fortsätta snacka om jag ville och kunde förlåta honom.. det är ju inte så att vi kommer börja dejta igen känns det som men det känns bra att inte bli helt avvisad.. tycker ju om honom och hela hans gäng så går det att fortsätta träffas som vänner så gör jag ju det, även om jag kommer sakna sexandet :b

nej back to work så jag slipper loss så fort som möjligt :)

måste ju hinna gå och köpa ny studentpresent också... glömde min hemma...grrrr....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0