4 arbetsdagar kvar....

och massor med kundmail. är så trött på det men man får hoppas man hittar något annat snart. fick antagningsbesked från malmö högskola på en utbildning jag glömt bort jag hade sökt, förstår inte hur jag kan bli antagen när jag inte ens skickat in mina betyg till dom? ja nu sitter man här i valet och kvalet, vet inte vad jag ska göra, har inte råd att börja plugga just nu, ingen som svarat på mitt brev om extra-arbete men det kommer kanske förhoppningsvis lösas... vi får se.,..
jag får gå in och läsa om utbildningen igen. sen får jag gå in på csn och ansöka om studiebidrag....
ska jag börja plugga grafisk design igen? det är ju det som jag tycker är roligast egentligen....
usch beslutsångest, jag klarar inte av att vara fattig men jag kanske blir lyckligare?
well jag får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0