anka panka på promendad med bebisarna...



fredagsmorgon promenad för ankfamiljen, gick ut och gav dom lite bröd men då låg ankmamman på dom så det var inte så kul....

shit vilken morgon jag fick, "försov" mig på det viset att jag inte hann cykla och hämta sing-starskivorna på OKQ8, igårkväll när jag skulle hämta dom fick jag besked om att posten hade stängt, jag blev så jävla förbannad att jag nästan började gråta. det stod att hämtning och inlämning av PAKET stängde kl 21 men att hämta ett litet brev kan väl inte vara så stora problem??!! och den jävla macken ligger lång åt helvete så det är inte precis att man brukar ha vägarna förbi....*grr* så blir kanske inget singstar ikväll :/ får se om jag pallar cykla ut dit efter jobb idag...
sen försämrades min morgon av en massa kunder som hotar och trycker ner en, fattar inte varför de ger sig på mig, don't kill the messenger!! haha

blev lite ledsen och arg när jag läste systerdotterns blogg inlägg om att hennes familj/släkt inte bryr sig om hon och hennes lillasyster om att de är sjuka vilket jag tycker är  det minst sannolika jag hört, och att vi kanske inte skulle bry sig om de dör heller vilket gjorde det hela värre. jag tänker på L's familj hela tiden, då när jag bodde i samma småstad som dom kände jag att jag var en del av deras familj men sen tyvärr blir ju L's barn lidande om jag och L kommer på kant med varandra men mitt hem är alltid öppet för dom och jag kommer gärna och träffar dom eller hittar på något kul men får se hur det blir i sommar... även mina andra syskon tänker och bryr sig, träffar jag min syster i småland eller min bror i hässleholm uppdaterar vi alltid varandra om någon hört om någon i vår familj och hur det är med Tilda och Rebecka eftersom de är "sjuklingarna" i familjen, jag har alltid känt att vi är en stark familj som håller ihop och har så stor kärlek mellan oss men jag vet inte, håller allt detta på att ta slut, kommer vi spridas för vinden och inte hålla kontakten mer??
jag tänker iaf inte vara den som ger upp, min familj betyder allt för mig, jag hade gett mitt liv för vemsomhelst av dom och jag hade gett upp allt jag har om någon behövt mig.....

nej lite roligare saker nu då, idag är det fredag!!!! weeee helg helg helg!!

familjesammmanhållning :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas din dag varit bättre idag! =)

kram

2009-05-09 @ 12:21:24
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0