fortfarande ingen lön :(

i hate this!!

och skitmånga mail att besvara, bara jag som gör det tydligen så får sätta igång med det...

fick iaf lite pengar av syster igår så jag kunde handla hem lite mat från Abdo´s men får panik av att inte ha en krona!! :(

läste min systers blogg igår om hur hennes tro, islam, hjälper henne i hennes vardag och hon hade lagt ut så fina låtar på hennes blogg som handlar om islam. det är en så fin religion. går i tankar på om jag skulle konvertera jag också igen, men det är ett stort beslut men religionen tilltalar mig på så många vis men jag vet inte om jag kan ta steget till att bära slöja men det är ju upp till varje muslimsk kvinna, vi får se. får läsa koranen och se om jag kan ta till mig den.

bror ringer hela tiden och smsar om att jag ska skicka in pengar till han, hur kan han vara så fattig med det jobbet han har?? har bara råd att betala tillbaka högst 500kr denna månaden... :(

min systers ex-fästman smsa mig igår och bjöd in mig på fest i ängelholm. jag tackade dock nej, är inte speciellt sugen på det och har ändå inte pengar till det. konstigt var det iaf...

ingen ans på jobb idag, jag hoppas allt är bra med henne, det har hänt en hemsk sak och jag hoppas allt blir bra!!
(jag finns här för dig!)

Kommentarer
Postat av: AnS

tack kram

2009-05-26 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0