ny kampanj..

vi ska starta ny kampanj här på jobb och den kommer innebära slutet eller början på ens "karriär" som kundtjänstmedarbetare.. jag hoppas den går bra men jag vet inte alls vad jag ska vänta mig..

jag måste börja laga mat hemma igen, har handlat lunch två dagar i rad och egentligen har jag inte råd med sån "lyx", får börja skärpa mig men är aldrig hemma, så tråkigt att bara sitta och glo. är hellre hemma hos syster men måste nog tvinga mig hem, Kitchen är helt psyko nuförtiden också, tror hon saknar mitt sällskap. försöker hitta någon kattunge som kan hålla sällskap men ingen verkar vilja sälja till mig :/

inga killar som hör av sig mer förutom A, men jag blir så osäker på om jag verkligen kan tycka om honom. egentligen är han rätt mesig :/ tror jag bara ska vara singel ett tag. skita i alla, eller ja kanske åker och träffar B en gång till. och sen W kan dra åt h-vete för han hör aldrig av sig. men jag låter det rinna ut i sanden istället för att bryta med honom nu, lika bra att utnyttja honom så länge man kan, det är han skyldig mig!! *anser jag iaf* hehe

är så orolig för min syster, hon verkar så nere och hon äter inte och jag ser att hon tappar lusten till att göra saker, och jag ser bara på. vet inte vad jag ska göra men jag finns där för henne när hon vill prata ut...
Älskar henne mest i hela världen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

En kopp kaffe och smoking bandids efter jobb? Du kan åka hem till din psyko katt direkt efter if u want to. Jag mår dåligt när jag inte får träffa dig ju :D

2009-05-14 @ 16:25:56
Postat av: Anonym

i mean smooking bandits :P cepe kajsa

2009-05-14 @ 17:18:36
Postat av: lillsis

Hej babe! vet du vad jag hittade under min soffa i morse? - din mobil =) hoppas du inte e rädd för att du tappat den. Aj LöV jO! see you after work... kiss kiss

2009-05-15 @ 08:45:37
Postat av: Ans

=) nä har ju inte så mycket tid äver tyvärr annars hade jag gärna provat på någon gång! =)

Idag är det den roliga kampanjen! Är du inte exalterad (hur fan det nu stavas =P ) ;-)

2009-05-15 @ 10:17:41
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ans

haha bonnedans here we coooooommme...

2009-05-15 @ 10:24:34
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0