vilse på stadsbiblioteket...

igår efter jobb cyklade jag till stadsbiblioteket eftersom jag hatar den boken jag läser nu, Atlantis hemlighet. kom till informationen och fixade ett lånekort, sen stod jag där och tittade runt, my god vad stort där är!! ungefär 10 ggr så stort som det lilla biblioteket i Höganäs hehe var tvungen att gå tillbaka och fråga var jag kunde hitta skönlitteraturen :) kände mig lite bonnig men men ... hittade två böcker av Paasilinna Arto. Rätt rolig att läsa, fick  beställa resten av böckerna som jag ville låna. hittade lite böcker till syrran också, ex Flyga Drake av Hosseini Khaled, ska läsa den efter henne!



ringde syrran men hon skulle ha familjemys vilket jag absolut har förståelse för så jag cyklade hem, lagade lite fullkornspasta med lax och spenat (fick en hel ica kasse med färsk spenat av kajsa som i sin tur fått det av sin granne)
mumsigt blev det, får se vad man ska laga för något ikväll... är ju stopp med att köpa lunch nu innan jag får lön

Gick inom W imorse och skulle handla cigg, gissa om han verkade sur!!
my god! skitsur för att jag inte träffade honom i helgen men jag fick det iaf gratis så han hatar nog inte mig än hehe :)
får fjäska lite för honom så vi kommer på god fot igen, är egentligen inte beredd att strunta i honom helt

jävla beslutsångest!!! :/

Kommentarer
Postat av: Ans

hihi men pastan låter över god =P vill ha vill ha! =)

2009-05-19 @ 14:19:02
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0