trööött!!

försov mig imorse, min chef ringde och väckte mig tjugo över nio... panik!! och det känns som jag inte vaknat än... har blivit för lite sömn hela veckan och när det händer så blir det att jag försover mig men jag vet aldrig när det kommer inträffa... så jobbigt är det.. får hitta tillbaka till bra rutiner igen jag med...

men idag ska jag bara till poliesen och fixa pass sen ska jag hem och ta det lugnt och gå i säng tidigt så jag kommer ifatt mig själv, man är ju bortskämd med sömn, tur man inte är småbarnsförälder hehe :)



så nu känns det som om man blir ful på sitt passfoto igen :/ snabbsminkad och påsar under ögonen och oborstat hår hehe... well tur man slipper visa upp det så ofta..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mycket möjligt det är det. Har ju inte varit med om så mycket som det senaste året =( Behöver nog semester snart! Nästa år blir det då =)

2009-11-02 @ 16:05:54
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

hehe du får visa mig bilden sen =P Och polisen stavas det =P

2009-11-02 @ 16:07:12
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0