sista dagen jag förhoppningsvis ser ut såhär..

för ikväll ska jag till frisören och klippa en frisyr och ljusa upp håret, hoppas verkligen det blir bra....

och sen hoppas jag att lönen ska komma tidigt denna månaden så jag kan köpa våra flygbiljetter till sthlm så man har det klart... blir ju nervig att det inte ska finnas fler billiga biljetter kvar...

på fredag ska jag till höganäs med kajsa och barnen, vår syster bjöd in oss och jag tänkte att det kunde bli trevligt, hade först inte tänkt gå på marknaden alls för jag får ångest av höganäs men jag ändrade mig, det kommer nog bli skoj.... och kanske får man syn på exet också, hoppas han är riktigt ful då så jag kan komma helt över honom hehe..

jag längtar tills min utbildning är över på croupier så jag får mina vardagskvällar tillbaka, får ångest av att jag inte springer mer.. tänkte springa igår men jag bestämde mig för att först gå och hämta ett paket på OKQ8 och det tog ca 1h 20 min att gå dit och sen 20 min hem, efter det kände jag verkligen inte för att springa..

nu har jag min volume master av björn axén, hoppas den är bra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0