bästa kollegan 2009 minsann :)



denna fina pennan fick jag idag av ansi tillsammans med adresslappar med mina uppgifter som man kan klistra lite överallt, fick inte med det på denna bilden men där en jättesöt bild på sakerna som ska likna mig hehe

tack så mycket !!!

förgyllde dagen lite så idag kan jag nog vara trevlig hehe, igår var jag inte på humör alls kan man lugnt säga... men ibland får man såna dagar...

igår efter jobb skulle jag, kajsa och barnen till Lidl, skulle se om där fanna regnstövlar till adam... jag trodde en Lidl fortfarande fanns vid Caroli så vi traskar dit... oj den har tydligen upphört... kajsa är sjuk och kall... vi bestämmer oss för att ta bussen till dalaplan och ta Lidl där... där fanns inga regnstövlar... vi tar bussen till värnhem igen... går till GoGreen och köper varsin sallad som vi sen äter hemma hos syster framför Idol...
mysig kväll men tyvärr ingen shoppinglycka...

Kommentarer
Postat av: lillasyster..

Ja, du kan ju hyra några roliga filmer. Köpa lite chips o dip, godis och kanske en pizza, och mycket dricka.. Hmm.. ja det va nog allt =) hehe

Love u!

2009-09-24 @ 14:54:14
Postat av: Ann-Sofie

Kul att du blev så glad! =) Och trevligt att se dig på bättre humör idag! Nu är det bara att se fram emot vår tacoquell!

2009-09-24 @ 16:36:15
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0