Högskoleprovet

Ja då cyklade man iväg tidigt i lördags morse för att göra högskoleprovet. hittade dit utan problem så det var skönt och sen så började det... kändes läskigt att sitta och göra prov igen efter så här lång tid.. vi gjorde ett delprov i taget och efter varje prov fick vi en rast på minst ca 20 minuter då man kunde gå ut i solen och få nytt fokus :) på den en timmes långa lunchpausen gick jag och handlade en baguette på Subway och gick sen och satte mig i slottsparken en stund... mysigt :)

efter provet cyklade jag hem till syster som bjöd på smarrig hembakad fika, mandelsinbullar (?)(vetebullar med fyllning av apelsin och mandelmassa), kärleksmums och cookies... riktigt gott alltihop :)
sen bjöd hon på middag och sen var det mysigt så jag stannade ända tills det var dags att gå till jobb... :)

Jobb var riktigt roligt i helgen, trevligt folk, trevlig personal, bra spel... såna helger gör att man ändå är glad för sitt lilla extrajobb :)


igår var jag hemma hos syster och färgade hennes hår och klippte av en hel del... det blev skitbra säger jag bara! :) och jag är en bra frisör haha :)
jag går runt i min inköpta frisörmidjeväska och leker :) skitkul!

nej nu ska det pluggas... ska göra klart första uppdraget i engelskan idag och sen ikväll ska jag få se resultatet av första matteuppdraget så får man se om man kan fortsätta med den eller om man ska ta naturkunskapen först?

vi får se...


Idag är det underbar vår!!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter som du haft en super helg! =)

Gick det bra på provet då?



Kram kram

2010-04-12 @ 14:39:18
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Grattis själv vad kul! =D

Ja vi är förlovade men enligt Islam är vi gifta. Orkar tyvärr inte förklara för det har jag gjort typ 1000 ggr nu haha. Men bröllop tar vi längre fram när vi har råd. Och enligt Svenska lagar så är vi inte gifta. Kram =) ses imorgon!

2010-04-12 @ 17:20:36
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0