Busy Monday...

tur jag fick en lugn dag i fredags för idag är det tvärtom och han på kundtjänst som brukar hjälpa till med mailen har semester så måste svara på alla själv och sen kom det in mycket kundbrev idag också.. så jag har att göra hehe men det är kul... för då går dagen snabbt, hellre det än att sitta och rulla tummarna...

men det är roligt att man märker att så fort jag blev ensam om ansvaret så blev jag mycket säkrare på vad man ska göra och hur... det är väl så att finns det någon att fråga så gör man det, finns ingen så klarar man det själv :) så nu när de andra kommer tillbaka kommer jag vara en fullfjädrad administratör på samma nivå som dom hehe :)

i lördags var jag på festivalen med syster och barnen, den var skittråkig detta året :( knappt några stånd och barntivolit var riktigt tråkigt och DYRT! så det blev en rätt snabb genomgång bara, fick käkat en langos, och sen förskte vi ta oss hem men det var lättare sagt än gjort, 4 stadsbussar efter varandra var överfulla så kajsas man fick komma och hämta oss med bilen.. sen var det meningen att jag skulle ner på kvällen igen med Paula och hennes kille som kom från HBG men jag var helt slut och trodde de skulle komma senare så att jag fick sällskap till jag började jobba kl 00 så det blev inget utav det, synd men hoppas på träffa dom snart igen..


(bild från Malmofestivalen.se)

Jobbkvällen blev betydligt mindre jobb än vad jag förväntat mig, var helt omotiverad till att sitta där så mina gäster kunde inte ha uppskattat mitt sällskap hehe men det gick ok, men det blev ingen storlön för mig tyvärr...

igår cyklade jag hem till Kajsa i mina nya regnkläder, underbart att cykla i regn och inte känna sig dyblöt! :)
syster lagade god mat, färsbiffar och klyftpotatis och sen när regnet avtagit gick vi en promenad till CityGross, mysigt... sen var det meningen att jag och Kajsa skulle försöka varva en ny värld i Mario Bros Wii men den ena kontrollen hade inget batteri så det blev inget med det hehe vi fick låta barnet spela istället och adam blev överlycklig haha :)

men på Onsdag ska vi försöka igen ;) haha

nej nu var min lunchrast slut, nutriletten är uppdrucken och nu blir det te till efterrätt haha :) back to buisness as usual...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh det var ju nära min bil =P hehe...



Ja men malmö festivalen är ju tråkig. =) Det har mer med sällskapet att göra. Du måste ha rätt. =)



Fan nu när man är hemma så kollar jag hela tiden om lönen kommit in med icke. =( Jag som ville shoppa idag. Fast den kanske kommer sent in. Jag brukar inte ha möjligheten att kolla så här tidigt hihi.



Ser fram emot torsdag och hoppas på bra väder med! =)

2010-08-23 @ 15:22:40
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Vad kul att läsa att det går så bra på jobb. =)



Ja dem har verkligen dragit ner på allt i år. Men du vet väl att tivolit var flyttat till centralen!? =) För det var inte mycket vi gustav. =)



Men strumpor ska jag köpa i år. Aldrig varit billigare. 12 par för 100kr och så hade dem sånna ull strumpor! Måste jag ha, och några bäbis strumpor. hihi

2010-08-23 @ 15:26:21
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

=) Jag fick min lön när du skrev till mig. =) hihi... nice. Alla räkningar betalda nu så nu ska det shoppas inför bebisbesök!



Nja jag åkte ju inget så har inte koll på vad det kostar. Samma med mat, tycker det är jäkligt dyrt med 60 spänn för att äta. :-) och det vill man ju hela tiden =)



Det som är skönt är att nu på dagen är det skönt att promenera genom stan. Inte lika mycket folk heller. =)

2010-08-23 @ 20:09:28
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0