Dk semester dag 10

idag är det som tur är riktigt fint väder igen, så det blir eventuellt en stranddag idag, malena, pappa och malenas barn ska iväg och titta på örnar och åka till skagen men jag och kaja med familj skippar det, onödigt att åka runt i en bil hela dagen för saker som vi redan varit på eller inte har något intresse till att se så vi kommer ha en ensam dag i stugan...

har en lite sämre dag idag, dels är jag lite besviken på att mitt  hår inte blev som jag ville när jag färgade och dels kanske jag känner att jag behöver vara för mig själv lite, är inte van vid sällskap hela tiden hehe så nu har jag stängt in mig på mitt rum och andas lite hehe :) man har sina bra dagar och man har sina sämre, så är det bara.. ¨
 i lördags var vi på nordsö musset och tittade på fiskar och sälar, första gången jag såg en klumpfisk och fy vad fula de var! hehe



sen på kvällen var jag och pappa på pigernas kro och dansade, skitstort ställe med ett liveband och en massa människor, pappa var som vanligt populär bland damerna och dansade med alla kvinnor som satt vid vårt bord nästan hehe han hittade ju en favorit så han dansade fler gånger med henne, själv blev jag också uppbjuden några gånger men tyvärr var det inga drömprinsar där inte, är det bara jag eller är danskarna ovanligt fula?! nej jag vet inte, kan hända att jag har en skev verklighetsbild...

i söndags var vi på aalborg zoo, och för en gångs skull kände jag att det inte alls var lika roligt som det brukar, man kan den rutten nu och man vet vilka djur man kommer få se, visst vissa år kanske man får bättre syn på vissa djur än andra och detta året var det massor av söta djurbebisar men still, same thing almost så det kommer man inte sakna så mycket sen när man väl tar en paus från danmarks-semestern...

igår var det kreammemarknad i Hou igen där vi bor, jag och kajsa gick ner och hittade faktiskt en hel del :) jag köpte örongängen, förvaringsburkar i glas och sen hittade vi fina leksaker till barnen..
sen på kvällen skulle jag och kajsa och henne barn ner och fånga krabbor men det gick rätt så mycket åt helvete, jag fångade upp två döda krabbor och sen gav vi upp hehe, kan hända att vi tar med håvarna till stranden idag och gör ett nytt försök...

nej nu får jag gå ut till de andra igen så de inte tror jag ligger och sover härinne hehe





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha låter som du själv är gravid hihi när du skriver =)



Ja jag är också sån som får hemlängtan men tur är väl det, annars hade man kanske bara trivts borta. ;)



Jo dp jag kämpar vidare, har inte så mycket val. =) Men snart är denna dagen slut iaf. Slutar kl 16 idag för jag ska ett ärende. Sen går nog denna veckan fort iaf. =)

Kram!

2010-08-03 @ 14:56:21
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Det var den fulaste fisken jag sett =) hehe..

2010-08-03 @ 14:58:09
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Oj oj då var det inte långt kvar på semestern ;)

Vill inte förstöra din, men det betyder att vi ses snart ju hihi. En helg och några dagar ifrån bara =)

Kram!

2010-08-06 @ 11:47:23
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0