ingen tid till...

min stackars blogg, den kommer lida massor av att jag jobbar på administrationen nu hehe :) men det får den tåla.. inte precis så att jag har en massa intressant att skriva om...

har varit på festivalen igår med syster... blev en genomgång i jakt på smaskiga saker hehe men det slutade med endast langos och pommes... pallar inte stå i dessa lååååånga köer till munkar osv. och eftersom bussen till Rosengård hela tiden är fullpackad blev det lyx med en taxi hem :)

väl hemma mös vi ner oss med glass i soffan och tittade på Date Night med Steve Carell, den var rolig och lättsam.. härlig mitt i veckan film :)



ikväll ska jag ner på festivalen med ann-sofie och titta på Lisa Nilsson och sedan imorgon ska jag till Höganäs, tänkte slå två flugor i en smäll genom att umgås med syster Linda på kvällen för sen på lördag morgon är det dags för mig och pappa att ge oss iväg igen i gamla PVn, lergöksrally here we come :)
så det blir antagligen inte mycket bloggande i helgen heller... den som lever får se



ps är måttligt irriterad på arbetsledaren inom kasiont.... kan man få sitt septemberschema någon gång??!! folk har ett liv att planera för!!!! *ggrrrrr*



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hehe ses på festivalen!! =D

2010-08-26 @ 17:09:11
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Tack för senast! =) Verkligen kul att ses! Känns som om det var evigheter sen tycker jag! =)

Kram!

2010-08-27 @ 12:58:58
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0