nannig....

hade gärna legat kvar i sängen hela dagen idag... har inte sovit så bra i natt men det är på ont och gott, mysigt men trött idag... man tänker inte på det under natten när man vaknar men sen under dagen börjar man märka att man inte sovit hela natten :) tur man inte har något krävande jobb.. får se till att dricka kaffe och vatten idag så kommer jag igång igen... bättre väder idag iaf så efter jobb kan jag åka hem till katterna och sen får jag se hur energinivån ligger för en ev. träning.
känns som man egentligen kan skita i denna veckan också för det blir konstigt när man inte bor hemma hos sig själv..sen gillar jag bättre att ta träningen direkt på morgonen... ja så får det nog bli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0