flera tusen kalorier mig nu då hehe

dagen började med frukost på jobb, jag hade handlat både bullar, surdegslimpa och wienerbröd till oss.
vi hade lugnt med utskrifter på admin så jag tog mig tid till att fixa en ordentlig fin frukost för en gång skull, annars brukar sakerna ligga till höger och vänster och i paket och påsar, inte så trevligt... men mitt jobb med frukosten blev uppskattat av mina kollegor och det är ju alltid trevligt :) så blev en stor frukost med wienerbröd idag och nu efter lunch har jag klunkat i mig en halv flaska festis pineapple/passion, gillar egentligen inte Festis då jag tycker dom ä för söt-slibbiga men denna är helt ok i mindre mängder..



ikväll ska det fixas hemma, kanske storstädning i köket? inte så kul kanske i det fina vädret men nödvändigt hehe
Imorgon ska jag umgås med syster och barnen och sen blir det havl arbetsvecka och sen har jag semester!! :)

ska bli så jäkla skönt ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

tack för den underbara frukosten! =D



Åh den är god den festis men som du säger väldigt söt sliskig =P

2010-07-16 @ 15:02:13
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0