ibland är det skönt att vara barnlös :P

bägge systrar har varit uppe mestadelen av natten med sina skrikiga barn, själv har jag sovit en lång djup sömn hehe :) kanske barnen som till slut reagerade på att de inte var hemma...?

men det är fortfarande härligt att vara här, igår var vi på bilka och handlade maten vi ska ha i denna veckan, vi lagar mat varannan dag så det gäller att planera och handla på bilka där det är billigt och inte i turist-brugsen hehe
jag fick även inhandlat en långskjorta och två ballerina-skor med paljetter, glittriga och fina :)

sen resten av gårdagen höll vi oss hemma och tog det lugnt.... pappa körde vilse på vägen hem så vi hade typ kört i en vid cirkel så alla var lite trötta när vi väl kom hem hehe men nu fick vi se en massa som vi annars inte hade fått se... :)

idag är det kraemmemarknad i Hals, en by cirka en mil härifrån... hoppas kunna hitta något fint till hemmet... vi får se :)
sen kanske det blir ett dopp i havet om inte molnen kommer inrullandes, än så länge är det fint väder iaf

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-28 @ 10:21:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0