nice weekend..

fick en ledig natt på fredag vilket var mycket skönt! umgicks med syster och barnen på lördagen och tog det lugnt, hade ett bra pass på lördagnatt, var barnvakt på söndag eftermiddag vilket inkluderade småplask i rörsjöparkens "bassäng" :) och sen en stilla söndagskväll hos syster... :)

nu är det måndag igen och om 3 dagar har jag semester!! det ska bli så himla skönt, semestern kommer att börja med att syster och barnen sover hos mig på onsdag kväll, sen är jag barnvakt på torsdagen och ska tvätta lite och sånt innan resan och sen på fredag ska jag åka och handla den maten jag ska ta med, spara in på allt man kan där i dyra Danmark och tänkte städa lite också på fredagen, sen på lördag får vi åka till pappa för vi måste tyvärr sova äver där eftersom vi ska åka vid 4-halv 5 på natten till Göteborg där vi ska ta färjan över till Fredrikshavn, inte så som jag och Kajsa hade önskat och resan men tydligen ska man ha en bil för att få en rösträtt.. sånt är livet, det är ju vår sista DK-resa så vi ska göra det mesta utav den trots våra motgångar ;)

nej back to work, blev en snab uppdatering bara.... får se hur man kan blogga under semestern... can be hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0