naturkunskap

är ganska tråkigt och drygt, var ska jag få motivationen till att fortsätta med den? det är ju den viktigaste kursen! :( help! ska försöka ta tag i det ikväll igen...





jag håller på och leta efter VHS filmer till adam, har hittat på två ställen så kanske blir en liten överraskning till honom i veckan... återstår att se :)

då ska man tydligen vara barnvakt imorgon, jag och syster hinner aldrig umgås längre hehe... hon jobbar, jag jobbar hon tar hand om sitt hem, jag leker med barnen. jag får sluta spela så mycket Wii tror jag haha
men det är ju sååååå kul :)

back to the books!




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

jag älskar dig! Tack för att du alltid finns där för oss. Vad skulle vi tagit oss till utan dig? Ja, jag hoppas verkligen att du förstår på riktigt vad du betyder för oss alla! <3

2010-05-05 @ 09:26:08
Postat av: Ann-Sofie

jo ganska nöjd med temat på min blogg nu. =) säg till om nått stör i dina ögon hihi. =)

2010-05-05 @ 10:18:49
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0