brrr it´s cold in here...

men fick en massa tips från storasyrran om hur jag kan värma upp min lght, värmefläkt, fönsterlister och värmemadrass. får se vad jag kan ordna i helgen av det...



längtar till morgondagen, ska iväg och fixa min ögonbryn och få ansiktsbehandling och sen på onsdag blir det mera kul med ett frisörbesök där jag tänkte ge henne fria händer, så får vi se hur jag ser ut om 2 dagar :)
har egentligen inte råd med sån här lyx i och med att jag ska till london om två veckor men det finns ju kreditkort så länge hehe så får man bli rik och spara pengar sen i livet hehe

nu är det ally mcbeal på tv och sedan ska jag ner i tvättstugan och hämta lite kläder. fick ihop en tvätt som jag la i maskinen, fick passa på när den var ledig... sen blir det nog tvätt först innan london resan..


har haft en megadålig början på dagen men den slutade väl som tur var, vaknade 8.45 av att min kollega och vän smsa mig en fråga och eftersom jag börjar kl 8 fick man smått panik. rusade iväg och kom till jobb 9.30, not good! sen fick man sitt dagliga arbete nedvärderat, jag började koka och sen fick man jobba in en timme som jag missade på morgonen... missade precis bussen hem till mig men fick tag på en regionbuss. tog min cykel till cykelnissen eftersom det varit punka sedan fredags och han lagade den på studs som den lilla ängeln han var :) det och den roliga incidenten vid busshållplatsen made my day
det roliga vid busshållplatsen var att det stod en massa människor och väntade på diverse bussar, då kommer en gammal knarkarbrud in i klungan och börjar mucka gräl med alla... riktig psyko var hon med hennes armar flygandes runt.. så började hon mucka mot en stackars tjej som blev så rädd att hon började springa iväg och då sprang den gamla kärringen efter henne.... kanske inte låter så roligt eller var så roligt men det såg roligt ut när hon kutade iväg vettskrämd haha ..

nej over and out för idag...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men oj vilken dag!



Vi behöver också värma upp lägenheten. Är så kallt här så jag tar gärna emot tips! :-)

2010-11-16 @ 13:36:49
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0