helg igen...

veckorna och timmarna går alldeles för fort just nu... hinner inte med allt man måste göra


idag har dagens projekt förutom att göra mitt arbete alltså varit att hitta en kanin-bursritning.. har inte hittat någon så det kommer bli att jag själv får hitta på det.. tänkte först på att man kunde ta små LACK-bord från Ikea. spika ihop fyra stycken men det blev så komplicerat iaf att jag till slut fick bojkotta den idén.. nu har jag en ritning så får gå till ngt bygg-företag och se om man kan förverkliga den eller inte, hade varit bra eftersom jag inte får tag på någon bur via blocket och inte har råd med en helt ny....
vi får se hur det går, tänkte ha snickarverkstad hemma... hur svårt kan det vara?!?..........





i helgen är det massor av jobb, har blivit uppsatt på extra pass men det blir förhoppningsvis pengar av det så jag kan stå ut hehe... är ju inte länge jag ska ha detta extrajobbet till så kan ställa upp sista perioden..

fick nyhet idag, min kompis Paula kommer att börja jobba hos oss... wee glad... då kanske vi kan börja snacka igen som vi gjorde på vår gamla Ica-tid :)

kommer även planera in en London resa i början på december och det ska bli kul, skönt att komma bort lite och mysigt värre i London närma jultiden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0