Moster igen till ett underbart tillskott i familjen <3

igår kom lilla Nooh till världen och det var verkligen på tiden :) som vi har väntat! men det var värt det när man väl kom till sjukhuset och fick se han live för första gången, mashallah vilken fin pojke han var och varken lik adam eller jebril utan han var sin egna person, unik och fin :) och kajsa såg nyförälskad ut trots sina krämpor :) har en bild på honom men vill låta mamman lägga ut bild på honom, är ju trots allt hennes barn även om jag inbillar mig annat ibland hehe

Grattis min familj till fina killen! stolt över min syster som klarat det så bra :)





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Grattis till moster än en gång! =)

kram!

2010-10-30 @ 14:18:29
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0