nytt inlägg...

för en gångs skull, har varit sjuk några dagar och har inte haft tid till att blogga för vi är swamped in work just nu men nu fick jag mig en liten stund över som jag tänkte tillägna min blogg, man är ju rätt till 5 min paus :)

i helgen fick jag sms av min kompis Paula som kanske villl komma och jobba hos oss, ska bli kul med en allierad på andra sidan hehe :) vi får se hur det blir. :)


idag efter jobb ska jag till tandläkaren, är lite rädd för det var så längesen jag gick till tandläkaren och då gick jag till bästa tandläkaren ever i Höganäs, nu vet man inte vem man får eller hur de behandlar en men jag hoppas det går bra... jag går på lillasysters rekommendationer ;)




nej back to work... ska försöka hålla liv i bloggen trots arbetsbördan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0