skit-skrivare..

eller skit-Frida som inte fyllde på papper innan jag gick ner innan, nu får jag vænta aslønge innan printen ør førdig, sorry mina danska bokstøver men orkar inte byta om på denna datorn jag sitter vid nu.. latmask det ør jag..
men får hålla utkik efter pex också som ska komma och hømta vår post...

fullt upp på jobb nufærtiden.... hoppas att min lilla nya systerson kommer snart så man kan tønka på annat :) ikvøll ska jag færsæka spela med adam och som vanligt busa med jojo :) och så får vi hoppas att deras lillebror kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

=( Trist att du inte kan promenera under arbetstid. =) Men kanske lite efter?

Ja det är bara bra. :)

Hoppas det går bra på jobb med!

Kram!

2010-10-20 @ 21:35:43
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0