lite dålig uppdatering..

men jag har fått mina skor, ett par svarta stövlar med snörning hela vägen fram, ett par bruna skinnboots och ett par varma vita sneakers... blev ganska nöjd men hade nog viljat ha tre par till :)

jag och syster har inte umgåtts så mycket på sistone men vi har nästan varvat Super Mario Bros Wii :) blir så stolt om vi klarar det idag :) haha Nerd Oh YES! :) stackars adam slipper vårt krigandes om spelet sen, sen kan man slöspela med honom bara :) han var så söt igår när han skulle iväg på sin första fottbollsträning hehe, love him!

nu är dagen till ända, dagarna går riktigt fort för vi har fullt upp med en massa saker nu, det är kul att ha att göra så blir det lite skönare sen också när man har det lite lungt
imorgon är det redan fredag och sen är det helg, hade velat åka till Rusta och Ikea men får se om jag inte hellre väntar tills lönen kommit... man får se om man kan hålla sig.. eventuellt kanske man ska träffa gamla kollegan också och ge en present från en ännu äldre kollega till oss :)

och på måndag fyller syster år, vill fira henne ordentligt men blir svårt när jag jobbar och vi inte ska fira hemma hos mig där jag kan fixa till--- vi får se vad som kommer hända, en riktig rolig födelsedag ska hon få iaf...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja jag kommer gärna till dig på Lördag till lunch! :-) Och jag pangsar vår nya bil så jag kan komma till dig =D

Kram!

2010-09-16 @ 22:20:42
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0