blä vad jag är trött på soppa ...

detta kommer inte sluta väl om inte jag kommer på några bra recept på hur jag kan göra..

har beställt nya Singstar spel... *håller tummarna för att de kommer innan helgen*



vad tycks syrran!!??


Igår var jag på vinprovningen, smakade ca 12 viner tror jag och hittade ett riktigt gott vitt vin och andra som var ok men tror inte jag kommer börja beställa vin av dom. men det var trevligt att sitta och prata med Mija lite. Fick middag också, ungtupp med bakade poatisar, kålrabbi och plommonpuré. Jani... jag gillade dock deras hembakade bröd, mums men ajsing bajsing för min diet...hehe

idag är det orientalisk dans, me like och vi ska börja på nya steg så det ska bli kul :) gillar mina nya haremsbyxor som syrran köpte till mig på min födelsedag, känns mer "äkta" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0