I'm so lonely...

cest är ledig och ans är inte här, bara en massa kunder som frågar jobbiga frågor :(

men men kanske blir lugnare nu till eftermiddagen när folk ska fira valborg och sånt..
får se själv vad jag ska göra för något, kanske hittar på något med syster yster och hennes barn.. känns ju konstigt när man inte kommer utföra sina invanda rutiner att gå ner till elden i lerberget med linda och barnen..hehe men men nu bor man i malmö och då får man starta upp nya rutiner...

vill bara att dagen ska ta slut, så fint väder så sitter man här med arga kunder i örat hehe men men fick en chokladkaka av igor och en halvtimmes brejk på fm så får vara glad för det :) iofs blir jag drabbad av lunchen då ingen kan täcka för mig och jag måste skynda mig men är inte så sugen på mat ändå, åt två bullar till frukost och ätit 6 rutor mjölkchoklad.
ska bara göra en smoothie av kajsas bananer och jordgubbar...*mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0