marknad och festande...

så kan man sammanfatta min helg..

på fredag var det mys hemma hos systern med lite singstar, var uppe för länge som vanligt.
vaknade på morgonen kl 7 av att bobo ligger och pratar, så söt är han! så sen är det upp och iväg, köpte frukost på espresso house som vi åt på tåget till helsingborg. adam skvätte ut ett helt glas med juice över golv där en passagerare hade sin väska, lite pinsamt men så är det med barn ibland hehe
kom till höganäs och stack direkt till pappa, han var rätt skröplig och ångest fick man för att man inte hade med sig något gott till honom. vill bara åka till honom och storstäda och laga god middag och baka kanelbullar och sånt, bädda rent i hans säng. men det går inte när man har jobb och liv att sköta i malmö tyvärr...tur vi är fler syskon så att de i höganäs kan hjälpa honom lite. jag bar ut hans pelargonier iaf hehe




sen kom jag hem och skulle börja göra vid mig för att ta en drink på stan med ann-sofie. blev lite senare än vi räknat med men det var kul, tog drinkar på lilla torg och sen dansade vi på etage, trevligt. tyvärr tog min energi slut vid 4 tiden så jag varit vaken 21 timmar med en sömn på 5 timmar natten innan så jag orkade knappt röra mig längre.
tänkte först cykla hem till B som kom och pratade lite men ångrade mig på vägen och cyklade hem istället och jag är väldigt glad för att jag gjorde det. vill inte ha han egentligen utan W. varför kan man aldrig bli nöjd med det man har?
skickade precis ett gulligt mail till W som jag hoppas han blir glad för ikväll när han kommer hem. jag vill träffa han i veckan men känns som jag har ont om tid med träning och all jävla syskit jag har kvar att göra, vill ha klart det denna veckan så jag slipper tänka på det sen.

igår var sista dagen för att äta gott, nu är det flytande diet som gäller, fick handlat hem lite saker igår men måste handla mycket mer grönsaker och frukt om jag ska klara mig. kanske ska gå inom W så får man gratis mat hehe

wee kort vecka denna veckan, ledig fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0