Azhar Usman - stand up

Igår efter jag varit barnvakt, cyklade jag ner till festivalen. Ansi var i tälten med sina kompisar. stod en stund och tittade på Håkan Brinck (?) och sen var vi tvungna att gå till folkets park för vi hade planerat att se stå-upp komikerna på Moriskan, tyvärr missade vi den första komikern men vi kom in så vi hann se Azhar, många roliga skämt om Bollywood-filmer, lite fördomar mot araber och så vidare. han slutade med att sjunga inledningen till Man in the mirror hehe
efteråt när vi gick ut stod han där ute så jag fick skaka hand med honom när han gick förbi mig hehe wow vilken grej liksom! *ironisk*

nu blev jag ännu mer sugen på att ordna en utekväll med stand-up som tema... får kolla vidare



Why arabs hate america أمريكي مسلم كوميد
Uploaded by newyoussef2006. - Family events, birthdays and parenting videos.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Asg, har du tvättat händerna än?

2009-08-21 @ 10:23:04
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0