festival, tvätt och fotvärk

jaha då har denna helgen gått, i fredags efter jobb träffade jag min syster linda som kom från höganäs för att gå på festivalen. drog med henne hem och lagade middag och drack lite. vi stack ner till stan vid nio tiden. linda mådde inte bra så det var lite segt. vi gick till 60-tals tälten och träffade ans och hennes kompisar och sen hängde vid med dom resten av kvällen. det var trevligt, dock inte så mycket party som jag hade hoppats på då jag endast skulle vara ute på festivalen en dag. har inga pengar till annat tyvärr :( men men bryr mig faktiskt inte så mycket, malmöfestivalen har förlorat lite av sin charm nu när man bor här men det är ju alltid roligt när det händer saker.

sen på lördagen fick jag gå upp och tvätta klockan åtta, skitjobbigt eftersom jag inte somnade förrän vid halv tre men men det var skönt att få tvättat.

inget att göra hemma hos mig så jag drog med mig linda till lillasyster där hon bjöd på kaffe och middag, mumsigt var det!
sen bar det av till festivalen igen, vi släppte först av linda på stationen.
sen fick dodo åka karuseller!! han är så söt när han åker larven, just gotta love him!! :)

gick hem efteråt men då var klockan nästan tio och jag var lite seg efter för lite sömntimmar, jag och min skönhetssömn! hehe
väl hemma började jag messa med A, skitlänge, tror jag ändå ska ta in han i mitt liv igen... det är mycket som klickar så det kan bli något bra av det.. snackade med honom igen igårkväll till klockan två nästan så jag är seg idag igen...
han är väldigt trevlig att prata med... :) *glad*

nej nu är det möte...skönt att slippa telefonen ett tag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0