första dagen på jobb efter semestern...

skön start, jag kunde inte logga in på datorn när jag kom och sen gick strömmen så vi satt och snackade till kvart i 12. har gått igenom mina mail och ska påbörja kundmailen nu.. bitterljuvt att vara tillbaka...

i lördags var det inflyttningsfest hos Paula, det var kul att träffa henne igen.. skitfin lägenhet hade dom men så hade dom renoverat alla rummen också hehe.. blev riktigt inspirerad till att börja på riktigt med min med, möblerade om under semestern men det fattas mycket innan jag kan börja kalla den hemtrevlig..
vi gick ut på kvällen till harrys, rätt kul, sen fick jag sitta och vänta på mitt tåg nästan 2 timmar på knutpunkten :/ sov lite på tåget sen var det dags att vara barnvakt, som tur var hade jag bestämt mig för att bara ha Jojo hemma så när han sov sin middagslur passade jag på att sova jag med :)

jag ringde f från växjö när jag festade och bjöd ner honom på malmöfestivalen, har lite ångest över det nu ifall han kommer, och ångest över ifall han inte kommer hehe men min kompis E har lovat att komma ner om F och hans kompis kommer så jag slipper vara med dem själv hehe men vi får se, såg att jag inte hade några pengar heller så kanske man kan låna av bror eller någon syster. hoppas kan man iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0