its been a long day... *lalalla*

boring,  vet inte vad jag ska göra. kanske ska kolla om det finns några uppgifter men vet inte om jag egentligen har lust med det, försöker kolla efter heminredning men jag vet egentligen inte vad jag letar efter, hade gärna vunnit på lotto så att jag inte behövde bekymra mig om hur mycket saker kostar. är sugen på att sälja allt jag har och börja om från början, gillar inte stilen längre. jag tänkte jag skulle sno min systers idé med att måla min trämöbler svarta så blir det lite mer effektfullt. sen vill jag att de ska komma och göra vid mina väggar. ska kolla med dom om de kan tapetsera en fondväg men någon cool tapet eller om jag får betala för det själv.

har tänkt att jag skulle ha ganska så vita väggar med en mörkare fondvägg som dessutom ska vara stormönstrad. kan bli fint, sen ska jag sy om mitt sofföverdrag så att det blir mer formsittande och sen åka ut till stora tygshopen och köpa fina tyger som jag kan göra soffkuddar med. sen funderar jag på att slänga sängstommen och köpa ny... en mer basic och där jag inte behöver vara orolig för att systersonen råkar hoppa sönder så han skadar sig, min sängstomme är lite sönder nämligen. sen vill jag köpa konst eller göra egen.. ska bara hitta inspiration eller kopiera något fint jag hittar.

ja man kan drömma sig bort... men lite av det ska bli verklighet iaf eller helst mycket. vill bara att de ska komma och måla om så att jag kan börja på riktigt....komsikomsi *locka på*

  cool tapet eller?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att renovera, eller iaf det sista man gör när man skaffar lite nya prylar och sätter dit det sista! Ska bli kul med ny lya, men samtidigt jobbigt =(

2009-08-12 @ 15:43:30
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Ja det låter jätte skoj! Vad glad jag blir att du vill hjälpa till! =) Blir alltid bättre om man slår 2 kloka huvud ihopa =)

2009-08-13 @ 09:37:43
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0