nya bra rutiner...

imorse startade jag mitt liv med nya bra rutiner. jag gick och la mig i god tid igår, gick upp halv sju och gjorde vid mig och sen gick jag med cyklen till jobb, 45 min promenad att starta dagen med kan inte vara fel.
åt havregrynsgröt fiberberikad till frukost och till lunch åt jag fisk med fullkornsris och grönsaker, gott men starkt av grön curry hehe

ikväll tänkte jag äta en sallad, kanske gå ut en runda till på kvällen eller påbörja utrensingen av min garderob, blir nog det senare. ska få iordning på min klädkammare så att den kan fungera som en sorts walk-in-closet och försöka få bort saker från garderoben som står vid sängen så jag kan kasta den och köpa byråer istället som inte tar upp så mycket yta..


Go to fullsize image


ska nog maila han på heimstaden idag om när min renovering kan ske.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

bs: ugglor, kanske....

2009-08-24 @ 17:29:50
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0