shoppingförbud...

jag kan inte stoppa mig från att gå in på alla klädsidor där jag har krediter och kolla om det finns något roligt och snyggt men så fort jag stoppat något i shoppingvagnen får jag sån ångest att när jag sedan kollar vidare slutar det med att jag måste släcka ner sidan helt, jag får inte handla mer på kredit! jag måste bli av med mitt shoppingberoende.... oftast är jag ändå inte nöjd med de kläder som jag får hem ändå och jag orkar nästan aldrig returnera utan det blir att kläderna ligger i min garderob tills jag någon enstaka gång kan ta på mig dom när jag gjort om dom helt i designen...sen läggs dom tillbaka längst in i garderoben.. och det är såå tråkigt!!

jag vill bli skuldfri och känna att jag har pengar att röra mig med istället för att alla mina pengar ska gå in och betala alla mina krediter, det är skam att säga men mormors arv kommer hjälpa mig massor med min ekonomi.
visst hade jag hellre vunnit på lotteri än att mormor skulle gå bort men det blev inte så tyvärr..



shopping-139184-246428_368
                                       
Go to fullsize image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0