söndagsstök och mys

igår var det dags att städa lägenheten och tvätta och göra allt som jag inte orkat eller hunnit i veckan.
började rymma upp och diska och plocka lite, syster och barnen skulle gå till beijers park så jag var tvungen att ta en paus så jag kunde umgås med dom lite, det var mys. fanns en liten loppis på grusvägen upp från Beijers Park där jag fyndade 4 bilar till adam och hans första cykel, 90kr för allt! och man har inte sett ett gladare barn än när adam fick gå och sen cykla med sin cykel, och den var mycket fin, fattar inte att den bara kostade 50kr!
=)

syster stannade och åt middag, hämtade mat från kinarestaurangen. sen gick de hem och jag fortsatte tvätta och städa..

gick och la mig tidigt, nyduschad och i en nybäddad säng, det är himlen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0