yes jag fick min semesterdag beviljad

så i mitten på september åker jag till småland och myser hemma hos min storasyster. det var ju tråkigt när hon inte kunde komma med till danmark och jag inte kunde komma upp och hälsa på henne när hon var på besök hos pappa men nu kan vi träffas :) har lite sug på att redan boka biljetter men känns som det är lite väl tidigt, tar några sista minuten istället..
ska bli kul, jag och lillasyster ska försöka planera in ett besök hos brorsan vid hässleholm också, det är ju skam att man inte varit och tittat på hans nya hus efter så här lång tid! får ta mig i kragen hehe

sen tänkte jag ta ledigt under jul och mellandagarna och bara ha det mys och försöka träffa familjen så mycket som möjligt...

Go to fullsize image

smålands gröna skogar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0