fredagsnöjen...

blev det inte många av, mitt ansvar att handla bullarna imorse. gick upp tidigt och tog en snabbdusch och skyndade sen iväg för att hinna med bussen som går 20 minuter tidigare än den jag brukar ta.... denna bussen är 10 minuter försenad *grr* halkar in på coop pch köper bullar, smör och oboypulver till varm choklad.... halkar ut... fryser och väntar på 6an...den är försenad. fullt på bussen så jag får stå upp.... bussen kör en meter var femte minut...vi kommer ingenstans... jag får stresspanik... alla står och väntar på bullarna på kontoret! :( smsar mina kollegor hur situationen ser ut så när jag väl kommer till jobb tio i nio tar vi våra bullar och sitter vid datorn och käkar, good old times.. hehe



får se hur lång tid det kommer ta att komma hem idag... igår tog det trekvart att komma till värnhem, en resa som annars tar typ 20 min...

ska gå och träna med cest efter jobb, fixade mitt träningskort på 24seven igår, blev en saftig summa men nu är man helt på g... skrev ut mitt träningspass idag så jag har det med mig... kul kul...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det var goda bullar iaf =) Ska faktiskt träna första gången på ett år tror jag det blir, till helgen =) Skoj, måste också kommma igång, så man mår lite bättre =)

2009-12-28 @ 14:14:55
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0