min shopping:

som jag skrev tidigare var Libanon ett shoppingparadis, iaf i den stadsdelen där vi bodde
jag handlade:

  • 3 skitsnygga väskor; en mönstrad röd och vit väska, en zebramönstrad DG och en svart lackväska - lite mer vanlig
  • 1 plånbok YSL svart, riktigt fin och funktionell
  • 3 par skor, vinröda sandaler, rosa glittriga gympaskor, svarta gympaskor med mönster och silvriga stenar
  • typ 7 öronhängen i alla former och färger
  • 2 ringar
  • 3 halsband
  • 5 sjalar
  • 4 playstationspel
  • 2 dvd film
  • 1 abaya - muslimsk tradionellt klädesplagg som jag ska gå och mysa i
  • nagelstickers och nagellack
  • 1 mössa
  • 1 par mystofflor/strumpa
  • 2 dukar till matbord och soffbord
  • 1 jättefin ask att ha vad som helst i, dekoration till vardagsrum med lila pärlor
  • 4 färgglada plastbunkers till chips och dip :)
  • presenter till mina tjejer på jobb och till kattvakten
  • 1 klocka
  • 1 par solglasögon
  • 1 parfym - på taxfreen dock
  • 2 broscher
  • 1 armband
  • smink

och allt detta fick jag för typ 3500kr... det kallar man bra shopping... har säkert glömt bort något också... :)

tusen tack för att jag fick följa med syster!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha är du min spå tant =D

2009-12-10 @ 13:34:47
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

du är snäll du =) Jag hoppas du har rätt =)

2009-12-10 @ 13:40:55
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0