nu sätter man igång på riktigt blodigt allvar..

hörde mig för hos en personlig tränare om hon kunde hjälpa få igång mig och det kunde hon, det kostar ju lite men då måste man ju kämpa mer också, man vill ju få valuta för pengarna...
så jag ska be henne lägga upp ett träningsschema till mig som jag kan köra själv och sen ska jag träffa henne en gång i månaden och få igång mig själv ifall jag börjar sacka...:) frågade henne nu när vi kunde köra igång så hoppas på snart... pallar inte att vara fläskig längre... vill inte vara smal men vill inte ha valkar överallt och speciellt bli smalare om armar och ben... vi får se hur det går... jag ser framemot det iaf.. :) kommer bli att mitt extrajobb kommer sponsra detta så länge jag behöver det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0