sista shoppingen...

jag och kajsa tänkte först åka till ikea och fynda igår kväll men istället blev det entré en runda till medans barnens pappa stannade hemma med barnen... kändes som våra shoppingturer i Beirut :) good old times!

köpte två jackor, 1 par byxor, 1 sjal, 1 tröja och öronhängen... billigt var det och eftersom mitt nyårslöfte kommer vara att inte lägga pengar på kläder, smink, "godis" eller onödiga prylar får man passa på nu så man klarar sig ett tag.. hihi
mina pengar ska gå till mitt eget välbefinnade, kroppsligt och själsligt.. jag ska ta min träning på allvar, äta rätt, ge pengar till välgörande ändamål och ha mitt sparande. har ju de pengarna från mitt arv som start på mitt sparkonto men sen hoppas jag kunna köpa ett hus eller åka på långsemester eller både och (!):) och då gäller det att spara pengar varje månad..

det känns som om när man väl tagit tag i en del av sitt liv blir allt annat mycket lättare



under mellandagarna har det inte varit jättemycket folk som ringt in till oss så man har haft mycket tid över... tänkte jag skulle försöka hitta en systers blogg igen.. och när man väl kom in på rätt sida så var det mycket enkelt att hitta, skulle inte försökt googla fram den som jag försökt innan tydligen... nu efter jag läst den förstår jag att hon inte ville lämna ut adressen... trodde inte hon tyckte så illa om mig som hon tydligen gör.. well det är skönt för henne nu när hon slipper umgås med mig.. så fel uppfattning man kan ha om folk... well nu har jag läst det hon skrivit hittills och resten vill jag inte läsa så nu glömmer jag att jag hittade den sidan och glömmer bort den "vänskap" vi hade.. orkade inte ens lämna en kommentar till henne...





nej framöver ska jag bara lägga tid på folk som tycker om mig och som uppskattar mig för den jag är! nytt nyårslöfte! :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hehe hoppas jag med =) Vad menar du? Ska du plugga 2 år? Ska du sluta här då?

2009-12-30 @ 10:03:05
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Måste bara säga att jag blir så motiverad av att läsa din blogg. =)

2009-12-30 @ 10:13:51
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

=) Ja klart! Billigt ju, och jag måste rensa för det nya året!

2009-12-30 @ 10:28:47
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Lillasyster

Vi kommer alltid att finnas för dig och vi kommer alltid att älska dig för den DU är, den finaste människan i hela världen. All vår kärlek till dig älskade syster & moster!

2009-12-30 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0