"jag blir ledsen när du går men jag blir inte ledsen när du kommer"

så sa min älskade systerson till mig igår när jag skulle gå hem på kvällen och jag sa att jag skulle komma igen på tisdag. Jag älskar honom så mitt hjärta spricker! :)

i helgen packade jag som en gnu så nu är allt typ nerpackat men har lite småskit som jag måste köpa flyttkartonger till så att det också kommer med.

i helgen träffade jag B, en kille som jag träffade först på malmöfestivalen 07, sen har vi hållt kontakten och träffades igen på malmöfestivalen 08, sen sket han i mig så blev jag arg och sårad och raderade hans nummer men för några veckor sen började han höra av sig igen och ja jag har ju alltid känt för honom så nu i helgen gick jag med på att träffa honom.
det var mysigt, vi har bra kemi men det var lite konstigt också att sitta hemma hos honom och snacka och umgås när vi innan har träffats på annorlunda villkor. men jag är öppen för att träffa honom igen, om inget annat så kan vi iaf bli vänner.
fick igår reda på att min syster och hennes man känner till B och min syster har festat med honom innan i sitt tidigare liv som man ej ska prata om mer.

men jag har bestämt mig för att jag ska inte prata sönder detta, när man pratar om det går allt åt helvete, utan jag tar det som det kommer. ska ju flytta och börja träna och det börjar bli vår så man vill hitta på saker så jag behöver inte sitta och grubbla och vänta på någon. what happens happens, inshalla
hoppas inte W hör av sig igen bara, eller hoppas han gör det så jag inte blir mördad om han får reda på att jag träffat en annan hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0