nu börjar det komma igång

mitt nya liv alltså, eller snarare mitt malmöliv

älskar min nya lägenhet, ska få den helt omålad så det är skitskönt, fick en ny kyl &frys, love it och jag har köpt nya saker på ellos till min lägenhet. fin fint =)
ska ha inflyttningsfest om 3 veckor så det gäller att komma iordning nu och jobba hårt för att det ska bli snyggt tills dess.
måste leta efter´gardiner!

jag och syrran har börjat träna, step up och orientalisk dans och gym. hoppas man blir lite tajtare nu för min sk diet har inte gått bra den senaste månanden pga flytt och att jag inte kunnat laga mat.

men men nu så tar vi nya tag, ska till tatueraren idag med ans så ska vi kolla hur vi ska göra våra tatueringar. får bli av med något kilo tills dess också, vi tänkte göra det i april typ hihi roligt, äntligen ska jag få min skelettsköldpadda på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0