semestern börjar om en timme....

tyvärr är det tråkigaste timmen kvar, de andra har gått hem och jag sitter här ensam med en burk cola och en påse maltesers som ans lämnade till mig *tack* :)

sa bli såå skönt, en veckas uppladdning och sen en underbar vecka i danmark, även om den kanske kommer bli lite tom mot vad vi är vana vid men vi lyckades inte få med någon av systrarna trots ihärdigt försökande, sen en veckas nedladdning med absolut inget planerande förutom inflyttningsfest hos Paula och kanske ska umgås med henne en dag den veckan också, saknar henne mycket.

ikväll tror jag att jag ska fira genom att köpa med en pizza hem och bara sitta och spela sims, eller göra lite fler mobilväskor. har ju två till på beställning :) börjar gå bra det här hehe
synd bara att jag inte har en ordentlig kamera, fotar med mobilen och det blir inte jättelyckat.

vill ni köpa mobilväska för 50kr (öppningserbjudande) gå in på www.nogg.se/freakeyedesign
ni kan beställa vilken färg ni vill! Passa på! *försäljarsnack*



måste träffa "couzen" så hon kan få sin, läser du detta så vet du nu :) jag tog dig på orden!

så roligt det är att vara barnvakt igen, var med barnen i ellstorpsparken igår. mycket harmoniskt.
har saknat att vara barnvakt, ingen av mina systrar vågar fråga mig mer eftersom de tror att det är så besvärligt för mig, vilket det inte är. men blir tydligen missuppfattad. well skadar inte mig så mycket som dom...
lillasyster vet iaf att jag gärna är barnvakt även om jag är trött och sliten :) kärleken till alla mina syskonbarn är stor, behöver inga egna nästan. har barn från tonåren ner till spädåldern, bara att välja och vraka. visst sen om de vill vara med mig är en annan femma men jag har varit en väldigt populär moster en gång i tiden... hehe

måste ta mig i kragen sen och åka och hälsa på bror och hans barn i nya huset men har inte haft pengar till tåg dit. men nu är det snart lön så då kanske man åka när de kommer tillbaka från thailand.

måste ha lite pengar till malmöfestivalen också, inget speciellt som händer men om man hittar något man vill köpa vill man ju ha råd och maten är svindyr hehe. får se om Linda dyker upp, hon sa att hon nog var sugen på det men jag har missuppfattat det som definitvit ja innan så nu planerar jag inget runt det längre så blir det inga fler bråk och besvikelser runt det hehe man får lära sig av sina misstag :)

jag är världens sämsta säljare. ringde en nu som var intresserad av våra spel men jag orkade inte övertyga honom om något direkt. blir alltid att jag måste slå i pärmarna för information och då blir det inte så mycket inlevelse hehe. men men har inte fått klagomål än men det kanske kommer med den nya chefen...

nej får väl söka mig vidare kanske men det är väldigt bekvämt här också.... och bra lön... well man få se vad som händer..

får se hur mycket jag kommer blogga de närmsta 3 veckorna... är ju en stenåldersmänniska som inte har en egen dator :/

 Trevlig semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0